اخبار روزفناوری

انتشار مجدد DOOM و DOOM II اکنون در دسترس است. DOOM Eternal Mod Tools منتشر شد

انتشار مجدد DOOM و DOOM II اکنون در دسترس است. DOOM Eternal Mod Tools منتشر شد

امروز، Marty Stratton و Hugo Martin از id Software در طول QuakeCon روی صحنه اصلی ظاهر شدند. آنها از انتشار مجدد قطعی DOOM و DOOM II خبر دادند که اکنون برای همه طرفداران DOOM در سراسر جهان در دسترس است. آنها علاوه بر انتشار قطعی دو بازی نمادین DOOM، DOOM Eternal: پیش‌نمایش مود PC، که پشتیبانی رسمی مود را برای تیرانداز محبوب به ارمغان می‌آورد.

DOOM اولین بار در سال 1993 منتشر شد و به یکی از بازی های پیشگام در سبک شوتر FPS تبدیل شد. حتی امروزه، DOOM یک فرنچایز بزرگ است و Doom: The Dark Ages در سال 2025 منتشر می شود. DOOM II، دنباله DOOM که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، در سال 1994 منتشر شد و به همان اندازه عشق اول را دریافت کرد.

نسخه قطعی جدید که اکنون در دسترس است، در کنار Nightdive Studios توسعه یافته است و این بازی ها را در یک بسته منظم ترکیب می کند. این بازی‌ها روی Xbox One، Xbox Series X|S، Xbox Game Pass، PlayStation 4، PlayStation 5، Nintendo Switch و رایانه شخصی در دسترس هستند.

نسخه های جدید بهبود یافته DOOM و DOOM II بسیاری از ویژگی‌های جدید را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، از جمله ویژگی جدید Deathmatch بین پلتفرمی آنلاین برای حداکثر 16 بازیکن. همچنین دارای یک مرورگر مود درون بازی با حالت‌های تک‌نفره منتشر شده در جامعه است.

علاوه بر این، رندرها بهینه شده اند، و بازی دارای چندین گزینه دسترسی است تا به طرفداران بیشتری اجازه دسترسی به آن را بدهد. علاوه بر همه این ویژگی‌های جدید، یک موسیقی متن اضافی نیز در دسترس است، از جمله نسخه IDKFA DOOM II که هرگز منتشر نشده است.

یک قسمت کاملاً جدید نیز اضافه شده است به نام “میراث زنگ”. این قسمت به بازیکنان امکان دسترسی به سلاح‌ها و شیاطین جدیدی را می‌دهد که با همکاری افرادی از id Software، Nightdive Studios و MachineGames ایجاد شده‌اند.

کسانی که از قبل مالک DOOM و DOOM II هستند، می‌توانند به نسخه‌های بازسازی‌شده به‌روزرسانی رایگان دریافت کنند در حالی که همچنان می‌توانند به نسخه‌های کلاسیک بازی دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این اعلامیه، گلچین DOOM نیز در QuakeCon معرفی شد. این نسخه فیزیکی شامل DOOM، DOOM II، DOOM 64، DOOM 3، DOOM و DOOM Eternal Deluxe Edition می باشد. همراه با یک جعبه بازی کتاب فولادی برای گلچین DOOM، و همچنین یک مجسمه پنج اینچی از BFG با LED و پایه است.

این مجموعه در تاریخ 22 اکتبر 2024 برای کسانی که می خواهند به آن دست پیدا کنند به فروش می رسد. این بازی برای Xbox One، Xbox Series X|S، PlayStation 4، PlayStation 5، PC و Nintendo Switch در دسترس خواهد بود. این در حال حاضر برای پیش‌سفارش موجود است با قیمت 79.99 دلار و منحصراً برای ایالات متحده و کانادا است.< /p>

همچنین در QuakeCon DOOM SNES از Limited Run Games معرفی شد. این شامل یک پورت 16 بیتی به روز شده DOOM SNES با نسخه استاندارد و نسخه کلکسیونی است. این دارای 14 سطح جدید، حلقه‌های strafing و موارد دیگر است که قرار است در سال 2025 منتشر شود.

d8a7d986d8aad8b4d8a7d8b1 d985d8acd8afd8af doom d988 doom ii d8a7daa9d986d988d986 d8afd8b1 d8afd8b3d8aad8b1d8b3 d8a7d8b3d8aa doom eternal mod tools 66b5e0451a24f

به نظر می‌رسد سال آینده با انتشار DOOM SNES سال فوق‌العاده‌ای برای DOOM خواهد بود. و DOOM: The Dark Ages.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا